KURZY a ŠKOLENIA - ako predavať lepšie | SpokojniZakaznici.sk

Prejsť na obsah

Hlavná ponuka:


Byť obchodníkom nie je jednoduché. Tlak na zákaznícky servis, kvalitu a výsledky neustále rastie. Adaptovanie sa na zmeny - znamená úspech.

Časy sa zmenili. To čo fungovalo v minulosti, už nepostačuje. Zákazníci požadujú viac. Nestačí len vymenovať prednosti produktu a predávať. Je nevyhnutné zmeniť systém - akým predávame a obchodujeme.

SPOKOJNÍ ZAKAZANICI = ÚSPECH V PODNIKANÍ
 
"Ako sa úspešne adaptovať na rýchle zmeny trhu ? Ako dosiahnuť vytýčené ciele ? Ako budovať dlhodobé klientske a obchodné vzťahy ? Ako dnešných zákazníkov úspešne osloviť zaujať a udržať si ich ? Ako identifikovať ich preferencie ?  Ako docieliť, aby sa vracali ?  Ako lepšie a viac predávať ?"

Tieto otázky dnes trápia obchodníkov a predajcov, v každom odvetví. Ak pracujete v obchode a službách - stretávate sa s podobným problémom, ako naši klienti. Konkurencia rastie a boj o zákazníka sa zostruje. Dobrá správa je, že to môžete zmeniť.

Z našich skúsenosti vieme, že „ X-faktorom“ v podnikaní, obchode a službách je "ľudský faktor" - pracovníci, obchodníci, predajcovia, servisní personál, zamestnanci a manažéri. Od ich kvality, skúseností, zručností, vzdelania - závisí úspech každej firmy.



Na našich školeniach a tréningoch riešime situácie - aplikovateľné priamo do PRAXE

Naučíme Vás, ako nastaviť efektívny obchod a predaj. Zorganizovať si prácu. Vytýčiť cesty a dosiahnuť stanovené ciele. Ako viesť predajný rozhovor. Ako budovať pozitívny vzťah so zákazníkmi. Všetko si na danom kurze, tréningu či školení vyskúšame, ukážeme, nakreslíme, predvedieme a predovšetkým - naučíme. Na konci cesty sa tak stanete úspešnejšími obchodníkmi.

Školíme a trénujeme = Výnimočný zákaznícky servis

VÝNIMOČNÝ ZÁKAZNÍCKY SERVIS nás odlišuje od konkurencie. Budeme mať lepší pocit z predaja. Zvýšime ziskovosť a obraty. Budeme mať spokojnejších zákazníkov. A aj my budeme spokojnejší .-)

Máme pre Vás k dispozícií 4 skúsených trenerov 2 x Bratislava, 1 x Stredné slovensko , 1 x Košice. Robíme aj kontinuálne motivačné mini-workshopy a koučing zameraný na témy ako sú cross-sell, verbálna a neverbálna komunikácia, typológia osobnosti, predajné stratégie, vyjednávacie techniky, práca s námietkami, generácie X,Y,Z, ako s nimi komunikovať, riešenie konfliktov, vzťahy či obojstranná komunikácia manažéra so zamestnancami a mnoho mnoho iného.

DOBRÝ ŠEF = SPOKOJNÍ ZAMESTNANCI = SPOKOJNÍ ZÁKAZNÍCI

Z praxe navrhujeme časť školení zamerať na preškolenie vedúcich, manažérov či riadiacich pracovníkov firmy, Sú nositeľmi pozitívneho príkladu, inšpirovania a podpory kolegov.

Výnimočný zákaznícky servis - každý z nás je dôležitý

Chceme dosiahnuť, aby výnimočný zákaznícky servis bol odmenou pre každého pracovníka z oblasti obchodu, servisu a predaja. Tvoriť správne know-how, nastavenie mysle, pozitívnej energie a praktických zručností. dobrý pocit a radosť z obchodu.

Tvoríme a realizujeme riešenia, ktoré Vám pomáhajú nesustále napredovať a zlepšovať.
                      






 
Návrat na obsah | Návrat do hlavnej ponuky