Služby pre Obchodníkov - KURZY a ŠKOLENIA - ako predavať lepšie | SpokojniZakaznici.sk

Prejsť na obsah

Hlavná ponuka:


"Ste obchodník, predajca, obchodný reprezentant, obchodný zástupca, obchodný negociátor, nákupca či sales manager ? Chcete  zefektívniť a zlepšiť Váš zákaznícky servis ? Viete ako výrazne zvýšiť obrat  sebe a firme ? Ako zaručene predavať lepšie a viac ? Ako získavať novych a udržať stálych zakaznikov ?  Ako budovať dlhodobé obchodné vzťahy ? Ako zvýšiť obrat, tržby aj spokojnosť klientov ? Ako motivovať seba či tím  svojich predajcov ? Ako úspešne plánovať, organizovať, delegovať či koordinovať obchodných partnerov ?"

Uvedomujete si - že najlepšia investícia, je investícia do vzdelania - seba samého. Preto chcete zvýšiť svoje predajné a obchodné zručnosti. Spoznať vedomosti, metódy a techniky, ktoré by Vám dopomohli byť vo svojom obore ešte úspešnejší. Zlepšiť predajný rozhovor, zefektívniť zákaznícku komunikáciu, vypilovať vyjednávacie metódy, popracovať na zručnostiach s námietkami klientov či zákazníkov, zvýšiť percento úspešnosti pri telefonovaní či jednoducho ponúknuť excelentný zákaznícky servis - tým zvýšiť svoje predajné a obchodné výsledky.

SPOKOJNÍ ZÁKAZNÍCI.sk | POMÁHAME Vám PREDÁVAŤ

Ponúkame jedinečné rozvojové a vzdelávacie nástroje - individuálne tréningy, odborné školenia, workshopy, poradenstvo a koučing. Navrhujeme individuálne riešenia – ako pretaviť teoretické vedomosti do reálnej praxe života. Školenie prispôsobíme Vašim individuálnym potrebám. Rozvíjame zručnosti a vedomosti obchodníkov predovšetkým v týchto oblastiach:

  • profesionalita predajcu
  • interpersonálna komunikácia
  • neverbálne prejavy správania
  • verbálna komunikácia, komunikačné kanály
  • prijímanie informácií, aktívne počúvanie
  • techniky kladenia otázok, reagovanie na otázky
  • chyby posudzovania, spätná väzba
  • telefonický kontakt, ako správne komunikovať cez telefón
  • základné pravidlá pri telefonickom rozhovore
  • špecifiká komunikácie cez telefón
  • vytvorenie pozitívneho vzťahu s klientom cez telefón
  • zvládanie stresových situácií v telefonickom kontakte s klientom
  • riešenie modelových situácií
  • predajné zručnosti
  • obchodné jednanie, predajný rozhovor – fázy, priebeh
  • identifikácia potrieb zákazníka, komunikácia so zákazníkom
  • typológia zákazníka
  • riešenie problémových situácií pri styku so zákazníkom
  • SWOT analýza firmy
  • SWOT analýza produktov
  • SWOT analýza konkurencie
  • prozákaznícka orientácia
  • námietky, presviedčanie, argumentácia
  • nátlakové taktiky a ich zvládanie
  • manipulácia, vybraté techniky asertívneho správania
  • tréning reálnych predajných zručností
  • obchodné zručnosti a starostlivosť o zákazníka
  • psychológia predaja, asertivita v predaji
  • sebapoznanie a sebahodnotenie
  • zhodnotenie vlastnej sebaprezentácie a pôsobenia na okolie
  • sebadôvera a sebamotivácia – ich význam pre úspešnosť predajcu
  • SWOT analýza vlastných predajných zručností
  • typológie osobností, odporúčania pre správanie sa k rôznym typom zákazníkov
  • aktívny nácvik v individuálnych obchodných situáciách
  • obchodný rozhovor – štruktúra a fázy
  • poznanie svojho portfólia zákazníkov, aktívna práca so zákazníckymi údajmi
  • identifikácia príležitostí na akvizíciu a ďalší predaj
  • manažment regiónu a riadenie obchodných príležitostí s ohľadom na predajné ciele
  • efektívne vedenie obchodného tímu
  • efektívne riadenie obchodného tímu a jeho nástroje
  • špecifiká regionálneho riadenia obchodného tímu
  • správne nastavenie cieľov a KPIs obchodníkov, distribúcia predajného plánu
  • hodnotenie a riadenie výkonnosti obchodníkov
  • motivácia – nástroje a formy motivácie obchodníkov
  • spätná väzba a koučing – ako nástroj motivácie a rozvoja obchodníkov
  • nácvik motivačného a hodnotiaceho rozhovoru
  • shaddowing / predajný koučing
  • mystery Shopping Skills
  • predajné zručnosti - rozvoj obchodných kompetencií
  • princíp aktívneho sociálneho učenia, zážitok na sebe
  • skupinová diskusia, individuálna práca, práca vo dvojici a skupinová práca
  • analýza problémov, brainstorming, prípadové štúdie
  • sebahodnotenie a spätná väzba s použitím videotechniky
  • modelovanie a prehrávanie situácií, hranie rolí
  • autodiagnostika formou dotazníkov, práca s videokamerou

Termíny: dohodou /prispôsobíme Vašim potrebám/    Miesto: Bratislava (dohodou SR)   Požiadavky: pre začiatočníkov, stredne pokročilých aj pokročilých  Cena individuálneho školenia:  127,- eur / účastník / deň (pre skupiny a tímy poskytujeme výrazné zľavy - informujte sa)

 
Návrat na obsah | Návrat do hlavnej ponuky